راهکارهای نوین برای افزایش فروش2024-05-03

۱۰ تکنیک نوین فروش برای موفقیت در کسب و کار: کلیدهای طلایی برای ارتقاء عملکرد شما در عرصه رقابتی ایوسی

واقعیت این است که شما همچنین باید زمان و انرژی را صرف پالایش کاتالوگ خدمات و محصولات خود کنید تا به طور مستمر نیازها و خواسته های مخاطبان هدف خود را برآورده کنید. در کل، ترکیبی از فناوری‌های نوین، شخصی‌سازی، بهبود فرآیندها، و تمرکز بر تجربه مشتری می‌توانداز جمله بهترین راه ها و استراتژی های افزایش فروش برای سال 2024 باشد. در ادامه، به بررسی 10 راه مهم و کاربردی برای افزایش فروش می‌پردازیم. هر یک از این روش‌ها را به تفصیل شرح داده و راهکارهای عملی برای پیاده‌سازی آنها ارائه خواهیم داد. وقتی مطمئن شدید درک روشنی از مشتری ایده‌آلتان دارید، نقاط درد و خواسته‌هایش را پیدا کنید.

مجددا، شما می توانید فیلد هایی با پاسخ های از پیش تعیین شده برای معیارهای مد نظر خود در سیستم ایجاد کنید، تا امکان گزارش گیری نیز داشته باشید. قیف فروش در واقع مثل نقشه‌ای عمل می‌کند که سفر مشتری را از ابتدا تا انتها به شما نشان می‌دهد. داشتنِ قیف فروش تاثیر زیادی بر افزایش فروش سریع در کسب‌وکارتان دارد. چرا؟ چون همه چیز را واضح می‌بینید و اگر متوجه مشکلی در جایی از قیف شدید، راحت و سریع می‌توانید آن را برطرف کنید.

    {
  • فروشگاه بزرگ و معروف والمارت، بعد از آنکه وب سایت خود را برای کاربران موبایل بهینه سازی کرد، با افزایش ۲۰% فروش آنلاین مواجه شد!
  • |}
  • فروش یک نتیجه جانبی از شریک قابل اعتماد بودن، دانش کافی و اشتراک اطلاعات با مشتری است.
  • برای مثال قرار دادن یک نمونه (سمپل) مانند رژ لب در سفارش مشتریان باعث معرفی و نشان دادن کیفیت این محصول به مشتریان می‌شود.
  • {
  • محصول یا خدمتی که به معنای واقعی کلمه «ارزش» خلق می‌کند و می‌تواند در دل مردم جا باز کند.
  • |}
  • در نقطۀ مقابل، اگر بتوانید ثابت کنید که محصول تولیدی شما نسبت‌ به رقبا برتر است، می‌توانید قیمت بیشتری هم روی آن بگذارید.
  • {
  • برخی افراد از طریق تجربه عملی بهتر یاد می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر از طریق مطالعه و تحقیق به بهترین شیوه یاد می‌گیرند.
  • |}

اگر کیفیت محصولی که می فروشید خوب نباشد، مردم پس از یکبار خرید، دوباره بر نمی گردند و هیچ گاه برای خرید دوباره به شما مراجعه نمی کنند. به علاوه آنقدر در مورد شما تبلیغ منفی می کنند که دیگران را نسبت به شما بدبین می کنند. شما با نرم‌افزار باشگاه مشتریان دوباره می‌تونید برای گروه‌های مختلفی از مشتریان خودتون کدتخفیف‌های مدت‌دار ارسال کنید. به طور کلی لازم است بررسی دقیقی از استفاده هوش مصنوعی در زمینه فروش بکنید که ما در دیدبان از منظرهای متنوع این آنالیزها را انجام داده‌ایم.

به‌علاوه، کارمندان خود را تشویق کنید که ترجیحا در ساعات کاری از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنند. این اقدامات ساده اما موثر، می‌توانند نقش بسیار مهمی در کاهش حواس‌پرتی و افزایش تمرکز و بهره‌وری تیم ایفا کنند. بهتر است برای پیامک، متنی ساده و واضح انتخاب کنید و در انتها شامل کال تو اکشن و راه‌های ارتباطی باشد. این روش به ویژه برای اطلاع‌‌رسانی سریع و مستقیم به مشتریان بسیار کارآمد است. در فرآیند فروش، فروشنده به خریدار در داشتن انتخابی مناسب کمک می‌ کند.

فراهم کردن دوره آزمایشی در سرویس‌های آنلاین، یکی از روش‌های رایج و البته موفق جذب مشتری‌های جدید است. اگر به رستوران بروید، احتمال اینکه غذایی با قیمت متوسط در مقایسه با بقیه را از منو انتخاب کنید، بسیار بیشتر از سایر گزینه‌های ارزان یا گران است. در فروشگاه، بیشتر محصولات سه اندازعه متفاوت دارند که بیشتر ما اندازه متوسط با قیمت متعادل را انتخاب می‌کنیم. ترفندی که به ما اجازه انتخاب بین سه گزینه را می‌دهد اما در واقع ما را به انتخاب خاص ترغیب می‌کند. شناخت و مطالعه ترفندهای مختلف قیمت‌گذاری که با روانشناسی ارتباط تنگاتنگی دارد، در نهایت می‌تواند به قیمت‌گذاری بهتر و فروش بیشتر منجر شود. چه راهی بهتر از ارتباط مستقیم با مشتریان برای شناخت نقاط ضعف و قوت کسب و کار وجود دارد؟ خدمات مشتریان، یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک کسب و کار حرفه‎‌ای و پویاست.

به عنوان مثال ارائه پاداش به مشتریانی که دیگران را به شما ارجاع می‌دهند، می‌تواند بسیار موثر باشد. این روش نه تنها باعث جذب مشتری جدید می‌شود، بلکه وفاداری مشتریان فعلی را نیز تقویت می‌کند. با استفاده از این استراتژی، می‌توانید به راحتی جامعه مشتریان خود را گسترش دهید. ارائه خدمات پشتیبانی خوب به مشتریان می‌توانند آن‌ها را حفظ و به خرید مجدد ترغیب کند که نتیجه چنین امری قطعاً افزایش فروش شما خواهد بود.

این درحالی است که بسیاری از کاربران اینترنت، در شبکه‌های اجتماعی مختلف اکانت ندارند. ایمیل مارکتینگ برخلاف تصور برخی از بازاریاب‌ها، همچنان یکی از قوی‌ترین راه‌های افزایش فروش اینترنتی به شمار می‌رود. فرقی ندارد که درباره یک کسب و کار کوچک صحبت کنیم یا یک غول تجاری. از یک قنادی کوچک محلی تا شرکت‌های بزرگ و جهانی مثل آمازون، همه به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه برای افزایش فروش و جذب مشتری‌های جدید می‌گردند.

۱۰ ترند و استراتژی برتر سئو برای افزایش ترافیک در سال ۲۰۲۲

با تولید محتوای جذاب و تعاملی، مانند پست‌های آموزشی و نظرسنجی‌ می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید. به عنوان مثال، اگر کسب‌وکار شما در زمینه فروش مبلمان است، می‌توانید محتوایی درباره نگهداری از مبل‌ها یا چیدمان دکوراسیون منزل تولید کنید. به عنوان مثال، Skinny Mixes از یک تست دستورالعملی بهره‌ می‌برد تا بفهمد که مشتریان بالقوه او علاقه به پخت چه غذاهایی دارند. شرکت‌کنندگان در این تست یک کد تخفیف انحصاری در کنار توصیه‌ها دریافت می‌کنند.

برای اینکه تبلیغات خود را همین حالا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم ایبوک رایگان «آموزش تبلیغات در گوگل» را دانلود کنید. اشتراک تجربیات و دانش با همکاران و افراد دیگری که در زمینه فروش فعالیت می‌کنند، می‌تواند به یادگیری از تجربیات دیگران و ارتقاء مهارت‌های‌فروش کمک کند. دریافت بازخورد از مربیان و همکاران، مشاهده و تجزیه و تحلیل عملکرد خود، و تلاش برای بهبود مداوم مهارت‌های‌فروش می‌تواند به توسعه‌ی مهارت‌های فردی و حرفه‌ای کمک کند. استفاده از نمایشگاه‌ها، نمونه‌های قابل استفاده، ویدیوهای توضیحی و تست محصولات می‌تواند کمک کننده باشد. شما اهمیت خدمات مشتری را برای تشویق خریداران خود به تبدیل شدن به خریداران مادام العمر و وفادار برند شما می دانید. یکی از راه‌های به اشتراک گذاشتن این اولویت با مشتریان این است که از آنها بخواهید بازخورد ارزشمندی را در مورد تجربه مشتری خود به اشتراک بگذارند.

روش‌های پرداخت متنوع ارائه دهید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

مطالعات نشان می‌دهند که مشتریانی که قبلاً از ما خرید کرده‌اند، 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید برای خرید محصولات و خدمات ما هزینه می‌کنند. از سویی احتمال اینکه مشتریان وفادار از ما بیشتر خرید کنند، 64 درصد است و 31 درصد احتمال دارد که مشتریان وفادار در هر خریدشان، بیشتر از مشتریان جدید هزینه کنند. بلکه گزینه‌ های زیادی را به او ارائه داده تا انتخاب برایش آسان‌ تر باشد.

شما برای افزایش فروش، نه تنها باید در این حوزه فعالیت کنید، بلکه باید حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته باشید و برای فروش بیشتر در اینستاگرام، تلگرام و … تلاش کنید. بهترین تیم‌های فروش علاوه بر اجرای درست استراتژی‌ها، با تحلیل‌های خود می‌توانند فروش را افزایش دهند.اجرای یک ساختار آموزشی درست به کارشناسان فروش یک استراتژی بسیار مهم در افزایش فروش است. با بیشتر شدن مشتریان شما نیاز دارید علاوه بر حفظ کیفیت پاسخ، اطلاعات کاملی به مشتریان بدهید. به همین دلیل نیاز به یک تیم یادگیرنده دارید که در تمامی مراحل مشتریان را پیگیری درست بکنند.

برای افزایش مشتریان، باید ارزش پیشنهادی خود را به‌صورت واضح بیان کنید. به عنوان مثال، اگر شما در فروش لوازم خانگی فعالیت می‌کنید و بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهید، باید به ‌وضوح روی این ویژگی تاکید کنید. حذف هرگونه ابهام به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند از شما خرید کنند یا خیر. زمانی که اطلاعات را به‌طور شفاف و ساده ارائه دهید، مشتریان به راحتی می‌توانند ارزش خدمات شما را درک کنند و این موضوع در جذب مشتری تاثیر مثبتی خواهد داشت. استفاده از نظرات مثبت مشتریان نیز می‌تواند در جذب مشتری تاثیرات زیادی داشته باشد. افراد معمولا به تجربیات دیگران اعتماد می‌کنند و این اعتماد می‌تواند حس ترغیب به خرید از کسب‌وکار شما را در آن‌ها به وجود بیاورد.

بازخورد شما باید سازنده باشد و به‌عنوان یک فرایند یادگیری عمل کند. در نتیجه، هنگام بازخورددادن، باید راهنمایی‌هایی دقیق همراه با پیشنهاداتی برای اصلاح و بهبود ارائه کنید تا فرد مورد نظر شما در مسیر درستی قرار بگیرد و به‌مرور، اشتباهاتش برطرف شود. تیم پشتیبانی شما باید فعال باشد و از بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی و به سرعت مشکل را پیگیری و برطرف کند. پیگیری سریع مشکل و برطرف کردن آن، حسن نیت شما نسبت به رضایت مشتریان را ثابت خواهد کرد و تاثیر خوبی بر افزایش اعتبار کسب‌وکارتان در میان فروشگاه‌های آنلاین خواهد داشت.

تحلیل این آمار کمک می‌کنه نیازها و گرایش‌های مشتریان خودتون رو بهتر بشناسید تا روی محصولات پرطرفدار تمرکز بیشتری داشته باشید. یکی دیگه از راه‌های افزایش درآمد ایجاد یک یا چند مزیت رقابتی برای کسب‌وکارتون هست. شما هم از خلاقیت استفاده کنید، در مزیت رقابتی خودتون اولین باشید و کسب‌وکارتون رو از سایر کسب‌وکارها متمایز کنید. هزاران روش خلاقانه برای افزایش فروش چه در بسترهای آنلاین و چه در دنیای بیرون از اینترنت وجود دارد. اینکه چه روشی مناسب فروش بیشتر برای کسب و کار شما است، ارتباط مستقیمی با شرایط کسب و کار و مشتری‌های شما دارد. حتماً با شرکت‌هایی که کارهای مکمل انجام می‌دهید شراکت ایجاد کنید.

{

دسترسی سریع

|}

دسترسی به این همه اطلاعات می تواند فرآیند فروش و بازده کار شما را بهبود دهد. استفاده از ربات ها می تواند کمک کند که مطمئن باشیم در تماس اول مشتری با شخص درست صحبت می کند. ضمن توجه به فروش آنلاین و توجه به 63 روش افزایش فروش آنلاین در فروشگاه ها، برای بالا بردن بهره‌وری و افزایش فروش حضوری نیز باید به یک سری مسایل توجه ویژه شود. با این حال نباید انتظار داشته باشید که تصادفی به شما برخورد و از شما خرید کنند. بلکه باید راه و مسیر فروش را با روش‌های منطقی و استراتژی‌های بازاریابی موثر، بسازید. برای مثال شبکه‌های اجتماعی را خودتان مدیریت و تبلیغات و محتوای تصویری آن را تولید و منتشر کنید.

این اقدام همچنین باعث می‌شود که سایت شما به راحتی پیدا شود و اطلاعات مورد نیاز مشتریان به آسانی قابل دسترسی باشد. اگر کسب‌وکار شما در کنار یک برند دیگر که مشتریان مشابه دارد، دیده شود، بدون تبلیغات مستقیم، مشتریان جدید جذب خواهید کرد. اگر فروشنده هستید، شما چه تکنیکی در مورد فروش به کار می برید؟ کدام یک از تکنیک های افزایش فروش بیشتر از همه برای شما کار می کند؟ ممنون میشویم در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. چرا که مشتری مسلما نمی‌ تواند محصولی را خریداری کند که از نزدیک آن را ندیده و لمس نکرده است.

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش استفاده از بازاریابی ایمیلی است و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید با مشتریان خود ارتباط نزدیکی برقرار کنید. داستان کسب و کار خود را تعریف کنید و اجازه دهید مشتریان احساس کنند عضوی از خانواده شما هستند. بازاریابی ایمیلی خیلی سریع نتیجه نمی‌دهد و نیازمند زمان و بهینه‌سازی مداوم است. برای اینکه وب‌سایت شما بیشتر دیده شود، باید روی سئوی آن کار کنید. این کار باعث می‌شود که محتوای شما به دست افرادی برسد که به آن نیاز دارند. بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو به اعتبار شما افزوده و به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند.

فروش یک نتیجه جانبی از شریک قابل اعتماد بودن، دانش کافی و اشتراک اطلاعات با مشتری است. فرض کنید یک فروشگاه لباس طی یک ماه از فروش کالاهای خود ۵۰۰ میلیون تومان به‌دست آورده باشد. اما اگر به این مبلغ، سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های فروشگاه یا درآمدهای دیگر اضافه شود و هزینه‌های عملیاتی، تخفیفات و بازپرداخت‌ها نیز از آن کسر شود، درآمد نهایی فروشگاه محاسبه می‌شود. نیروهای فروش باید یاد بگیرند از ابزار موجود برای ساده کردن فرآیندها استفاده کنند.

طبق مطالعات، مردم ۹۲٪ بیشتر به توصیه دوستان و خانواده خود اعتماد دارند تا تبلیغات! به‌عنوان مثال، خدماتی مانند تست رایگان محصولات، مشاوره‌های تخصصی یا ارسال رایگان می‌تواند تجربه مثبتی برای مشتریان به وجود آورند. این نوع خدمات به مشتریان احساس ارزشمندی می‌دهند و آن‌ها را تشویق می‌کنند تا نسبت به خرید یا استفاده از خدمات شما ترغیب شوند.

اجازه دادن به مشتریان برای تجربه رایگان محصول یا خدمات، می‌تواند تصمیم‌گیری آنها را تسهیل کند. این تکنیک به ویژه در خدمات و کالاهایی با ویژگی‌های خاص و جدید بسیار مؤثر است و می‌تواند اعتماد و رضایت مشتری را جلب کند. برای استفاده از این تکنیک داشتن یک پنل پیامک برای ارسال پیامک ها ضروری می باشد تا با دریافت شماره مشتریان برای آنها پیامک برای ترغیب خرید بعدی ارسال کنید. در دنیای پرجنب‌ و جوش کسب ‌و کار، تکنیک ‌های فروش به‌ عنوان قلب تپنده موفقیت شناخته می‌شوند.

شما می‌توانید رضایتمندی مشتریان خود را در قالب نقد و بررسی و … و یا داستان مشتریان خود را از زبان خودشان منتشر کنید. برای مثال زمانی که یک لپ‌تاپ می‌فروشید، مشتری برای خرید محصولات جانبی ان مثل کیف مناسب، موس و… مقاومت زیادی از خود نشان نمی‌دهد. پس هر زمانی که مشتری خریدی انجام داد، می‌‎توانید کالاهای مرتبط دیگری را به او پیشنهاد دهید. انتقادکردن از کارمندان بدون ارائه بازخورد برای پیشرفت، کارساز نخواهد بود. فرض کنید که یکی از کارمندان شما، مقاله‌ای نوشته‌است که از نظر محتوایی و نگارشی، مورد تایید شما نیست. در این حالت، اگر صرفا به او بگویید که نوشته‌اش ضعیف بوده‌است و نکات مشخصی برای بهبود به او ارائه نکنید، نمی‌توانید انتظار رشد و پیشرفت داشته‌باشید.

اگر بتوانید یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، بی شک در میان مخاطبان شناخته‌ تر خواهید شد. اما بالا بردن فروش در فضای آنلاین نیز بسیار مهم بوده و روش‌ هایی خاص دارد. پیام رسان با دارا بودن بانک پیامک مناسبتی ، گنجینه ای از متن های مناسبتی را ارائه داده است که کسب و کار ها جهت تبلیغات و یا حتی ارسال پیامک انبوه مبه مشتریان خودشان می توانند از آن استفاده کنند. این موقعیت مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شماست که موقعیت خود را در نقشه ی گوگل ثبت نمایید و با روانه کردن مشتری به سمت خوب ، به فروش بیشتر دست پیدا خواهید کرد. برای جا نموندن از رقبا و رسیدن به جایگاه رهبری بازار، همواره باید فرصت‌های گسترش خدمات و محصولات خودتون رو بررسی کنید.

این دسته شامل راه های افزایش فرشی است که مشتریان را از طریق آموزش و ارائه ارزش‌های بیشتر به محصولات یا خدمات شما جذب می‌کنند. یکی دیگر از روش های مؤثر برای افزایش فروش، استفاده از تبلیغات گوگل است. این روش به شما امکان می دهد که برای کلمات کلیدی خاص مانند “گل مریم” در بالا یا پایین نتایج جستجو تبلیغ کنید. تبلیغات PPC (Pay Per Click) به شما این فرصت را می دهد که با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک، در جایگاه های برجسته نمایش داده شوید. شما برای افزایش فروش کسب‌و‌کار خود چه استراتژی پیش گرفته‌اید؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای سرعت بخشیدن به فرآیند فروش، می توانید بودجه بازاریابی خود را افزایش دهید و برای تبلیغات دیجیتال هدفمند پرداخت کنید. یکی از راه های ایجاد این رابطه از طریق روشی است که به عنوان قیف فروش شناخته می شود. برای اینکه مدیر بتواند استراتژی درستی در این خصوص اتخاذ کند، نیاز به ابزار درست نیز دارد. CRM پارس ویتایگر یک ابزار قدرتمند برای مدیریت فروش و بازاریابی است که با بهره‌گیری از ویژگی‌های مختلف و قابلیت سفارشی‌سازی، به فروش، بازاریابی و مدیریت شما کمک خواهد نمود. اگر محصول یا سرویس شما حتی بی‌نقص و عالی ولی مشابه رقبا باشد، راه سختی برای فروش پیش روی شما خواهد بود. اما ارایه یک ارزش بی‌همتا متناسب با نیاز مشتریان، نشان از ارزش‌گذاری شما بر نیاز مشتریان دارد.

همیشه تلاش کنید از فناوری‌ها و راه‌حل‌های نوین و بهینه استفاده کنید. یکی از راه‌های آنالیز استفاده از پردازش زبان طبیعی و استخراج مشکلات تماس‌ها از طریق هوش مصنوعی است. هم‌چنین در فضاهای فروشگاه با استفاده از سامانه ترددشمار و بررسی دقیق فروشندگان بخش‌های مختلف عملکرد آنها را تحت نظر بگیرید. شما می توانید بعد از خرید مشتری برای او پیامک تشکر از خرید و کد تخفیف برای خرید ارسال کنید و مشتری را برای استفاده از کد تخفیف ترغیب کنید. اینکه رقمی کمتر از رقبا روی محصول یا خدمت خود بگذارید، استراتژی خوبی است؛ اما فراموش نکنید که سودآوری کسب‌وکار از هرچیزی مهم‌تر است.

تولید محتوای ارزشمند و مرتبط با نیازهای مشتریان به شما کمک می‌کند تا توجه بیشتری به سمت کسب‌وکارتان جلب کنید. محتوای وبلاگ، مقالات تخصصی و ویدیوهای آموزشی از جمله روش‌های بازاریابی محتوایی محسوب می‌شوند. در دنیای پویای تجارت امروز، افزایش فروش نه تنها یک هدف مطلوب، بلکه یک ضرورت برای بقا و رشد هر کسب و کاری است. چه یک شرکت نوپا باشید و چه یک سازمان جا افتاده، همواره باید به دنبال راه‌های نوآورانه و موثر برای جذب مشتریان بیشتر و تبدیل آنها به خریداران وفادار باشید. افزایش فروش نه تنها به معنای درآمد بیشتر است، بلکه به تقویت برند، گسترش سهم بازار و تضمین پایداری کسب و کار در بلندمدت نیز کمک می‌کند.

تحلیل داده‌ها نه تنها به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که الگوهای رفتار مشتریان را شناسایی کنند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات استراتژیک بر مبنای داده‌های مستند بگیرند. استفاده از تحلیل پیشرفته می‌تواند به بهبود محصولات و خدمات نیز منتهی شود. فرض کنید که من از فیلم‌های تارانتینو، یکی از معروف‌ترین کارگردان‌های هالیوود خوشم نمی‌آمد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک