راهنمای سئو برای محتوای NFT

محتوای سئو شده چیست و چگونه آن را بنویسیم؟ راهنمای کامل و کاربردی

با استفاده از خود پیشنهادات گوگل و تحلیل رقبا نیز میتوانید کلمات کلیدی مناسب و پولسازی را پیدا کنید و برای آن ها محتوایی با رعایت اصول سئوی محتوا بسازید که برای سایت شما ترافیک به ارمغان می آورند. همانطور که قبلا گفتیم گوگل همچنان یک الگوریتم کامپیوتری است و باید برای رتبه بندی به اصولی تکیه کند که کلمات کلیدی یکی از آن ها هستند. شاید تصور کنید که با حذف نقش توضیحات متا در تعیین رتبه‌بندی سایت‌ها، اهمیت این عنصر کوچک نیز کمرنگ شده است. اما واقعیت این است که توضیحات متا همچنان نقش کلیدی در جذب کاربران و افزایش ترافیک ارگانیک ایفا می‌کنند. توضیحات متا، همان خلاصه کوتاهی است که در نتایج جستجو، زیر عنوان صفحه شما نمایش داده می‌شود. وقتی می‌دانید چگونه محتوای سئو بنویسید، افراد بسیار راحت‌تر می‌توانند مقالات شما را پیدا کنند.

هیچ چیز مثل دنیای کلمات، من رو به وجد نمیاره و نوشتن، روحم رو صیقل میده. برای انجام مشاوره، با ما در تماس باشید و یا فرم مشاوره را پر کنید، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند. تهیه دوره آموزشی جامع و کامل پرایس اکشن آکادمی هاشمی می تواند اقدامی مؤثر برای موفقیت در این حوزه باشد. با رعایت قوانین مربوطه و فعالیت اصولی می توانید به عنوان یک حرفه ای در جامعه NFT به رشد و پیشرفت خود ادامه دهید. اگر قصد استفاده از این تکنیک را دارید بهتر است مشتریان خود را از آن مطلع کرده و در بخش توضیحات به آن اشاره کنید. افزایش قیمت به‌صورت تدریجی و در ۳ یا ۵ مرحله تاثیر بهتری خواهد داشت.

در مینتینگ تنبل می ‌توانید با گذاشتنNFT تان برای فروش بدون این که نیازی به نوشتن آن بر روی بلاکچین باشد، از پرداخت برخی هزینه‌ ها راحت شوید و در صورت خرید، آن را به خریدار تان بدهید . گزینه‌ های در اختیارتان شامل آثار هنری، بلیط رویداد ها، میم ها، رسانه و موسیقی ، بازی‌ ها، آیتم‌ های مجازی و موارد دیگرند. حتی می ‌توانید یک NFT برای اقلام واقعی مثل نگاره های کلکسیونی ارزشمند یا عکس امضا شده توسط یک فرد مشهور ایجاد کنید. لینک سازی داخلی به معنی ایجاد لینک به صفحات دیگر وب‌سایت خودتان و لینک سازی خارجی به معنی ایجاد لینک به وب‌سایت‌های دیگر است. پلتفرم های معروفی مثل OpenSea، Rarible و Mintable برای ساخت و فروش NFT وجود دارند. هر پلتفرم ویژگی های خاص خود را دارد و شما باید از میان آنها بهترین را برای خود انتخاب کنید.

قراردادهای هوشمند به کدهایی گفته می‌شود که روی بلاکچین اجرا می‌شوند و قوانین و شرایط مالکیت و انتقال دارایی‌ها را تعیین می‌کنند. هر NFT دارای یک شناسه منحصربه‌فرد است که آن را از سایر توکن‌ها متمایز می‌کند. بنابراین، نمی‌توان یک NFT را با NFT دیگری جایگزین کرد، زیرا هر کدام از آن‌ها نمایانگر یک دارایی دیجیتال خاص و منحصربه‌فرد است. بله، می‌توانید NFTها را در بازارهای NFT به ارزهای دیجیتال مانند اتریوم بفروشید و سپس ارز دیجیتال خود را از طریق صرافی‌ها به ارزهای فیات تبدیل کنید. از دارایی‌های دیجیتال درون بازی‌ها تا املاک مجازی، حوزه‌های جدیدی برای بهره‌برداری از NFTها به‌وجود آمده‌اند.

دنیای NFT فقط جنبه سرگرمی ندارد و برای مربیان و افرادی که در زمینه‌های مختلف استاد هستند نیز کاربردی است. برندسازی شخصی باNFT‌های آموزشی به افراد این امکان را می‌دهد تا تخصص و دانش ارزشمند خود را در قالب راهنماهای انحصاری، کتاب‌های الکترونیکی یا درس‌ به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، یک متخصص بازاریابی ممکن است مجموعه‌ای از NFT‌های حاوی آموزش‌های عمیق یا بینش‌هایی درباره استراتژی دیجیتال ایجاد کند. این نوع NFT می‌تواند یک برند شخصی را با قرار دادن فرد به عنوان یک مرجع در حوزه خود ارتقا دهد و محتوایی باارزش را به مخاطبانی که به تخصص آنها علاقه‌مند هستند، ارائه دهد. NFT‌های دسترسی، خدمات یا محتوای انحصاری را در اختیار دارندگان آن‌ها قرار می‌دهند و لایه‌ای از تعامل بیشتر را به برندسازی شخصی با nft‌ها اضافه می کنند.

پیش از اینکه به توضیحNFT ها بپردازیم، ابتدا باید پیشینه‌­ای در این باره ارائه دهیم و در مورد وب 3.0 صحبت کنیم. وب 3.0 به تمرکززدایی از فناوری بلاکچین و اقتصاد توکنی اشاره دارد وNFTها تنها یکی از اجزای وب 3.0 هستند. همانطور که از نام آن پیداست، وب 3.0 سومین نسخه وب است و طبیعتا برای این که درک کنیم نسخه سوم از وب چیست، باید بفهمیم که نسخه‌­های قبلی وب چه بوده‌­اند و چه کاری را انجام می­‌دادند. اگر دانش فنی لازم را برای کار با APIها دارید، می‌توانید به کمک Google Knowledge Graph Search API نیز به نالج گراف گوگل دسترسی پیدا کنید. در واقع می‌توانید برای یک موجودیت خاص جستجو کرده و فهرستی از شاخص‌ترین انتیتی‌ها را پیدا کنید.

این کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهند که توکن‌های خود را ذخیره و مدیریت کنید و همچنین از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌های مرتبط با ساخت NFT استفاده کنید. اما در بحث Entity در گوگل‎، پوشش دادن ابعاد مختلف یک موضوع با متنی یونیک است که نظر گوگل را جلب می‌کند.می‌توانید موضوع مورد نظر را در گوگل جستجو کنید (ترجیحاً به زبان انگلیسی). در محتوایتان به این سوالات پاسخ دهید تا به درک بهتر گوگل نیز کمک کنید. وقتی گوگل تصمیم گرفت که به جای تمرکزِ صرف روی کلمات کلیدی، دید بازتری داشته باشد و معنا و مفهوم واقعی صفحات را درک کند، مفهوم انتیتی مطرح شد. در این راهنما از بخش آموزش سئو در سایت پارس‌پک، با مفهوم انتیتی‌ها به‌صورت عمیق آشنا شده و مثال‌هایی را از انواع آن‌ها می‌بینید.

در طول یک سال، پیتزا هات کانادا چهار طعم جدید پیتزا را به بازار عرضه کرد. همانطور که می‌­دانید برای شناخته شدن هر چه بیشتر طعم‌­های جدید، این برند به یک کمپین تبلیغاتی آتشین نیاز داشت تا تبلیغات پیتزاها در میان مردم مطرح شود. کدهای بلاکچین یا کدهای QR به عنوان دارایی­‌های غیرقابل کپی و ضد دستکاری در طیف وسیعی از کارها استفاده می‌شوند. کوپن‌­ها، تخفیف­‌های تبلیغاتی، بلیط رویدادهای مختلف، معاملات  BOGO و غیره نیز از این دسته هستند. متأسفانه، اگر نمی‌دانید بلاکچین چیست، این تعریف برای شما چندان کارآمد به نظر نمی‌­آید.

شما می‌توانید بر اساس جدیریترین، پرفروش‌ترین و قدیمی‌ترین توکن موردنظر را جست و جو کنید. اولین قدم در طراحی سایت NFT خرید دامنه است که یک فضای ذخیره‌ساری اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه امنیت در سایت‌های NFT حرف اول را می‌زند، در انتخاب هاست دقت کنید و از یک هاستینگ معتبر آن را تهیه کنید. بعد از انتخاب پلتفرم باید محتوای دیجیتال خود را آپلود کنید و آن را به NFT تبدیل کنید. در این مرحله شما باید اطلاعات مربوط به NFT مانند نام، توضیحات، ویژگی ها و همچنین حق امتیاز (royalty) را تنظیم کنید.

هر کدام از این پلتفرم‌ها مزایا و معایب خود را دارند، اما در این مقاله تمرکز اصلی بر روی اتریوم خواهد بود. اما به جای کارت، کلیپ‌هایی وجود دارد که شامل نکات برجسته بازی­‌های مهم در تاریخ NBA است. دقیقا مانند کارت‌های Magic the Gathering یا Pokémon، می‌توانید این Moments را در بسته بخرید و هر کدام از این‌ها کمیابی خاصی دارد که با عناوین Common،Rare  و  Legendary مشخص می‌شوند. با وجود این، مهم نیست که چه تعداد مطالعه موردی از شرکت‌های چند ملیتی منتشر ‌کنیم، زیرا این به شما کمکی نمی‌کند تا به این سوال که NFT چه کاری می‌تواند برای کسب‌وکار من انجام دهد، پاسخ دهید. احتمالا حداقل یک مثال را می‌شناسید که در آن یک برند محبوب از NFT برای کمپین بازاریابی استفاده کرد و سر و صدای زیادی در دنیای تجارت ایجاد کرد. برای آشنایی بیشتر، ما 5 مورد از این قبیل را که در آن برندهای معروف از NFTها برای کمپین‌های خود استفاده کردند، در آخرین فصل این مقاله آورده‌­ایم.

NFT نوعی توکن رمزارز با ارزش منحصربه‌فرد است که امکان معاوضه‌ی آن با هیچ NFT دیگری حتی هم‌گروهی‌هایش وجود ندارد.

انتیتی و LSI دو مفهوم بسیار نزدیک به هم است و تفاوتشان به جزئیاتشان برمی‌گردد. انتیتی به عناصر خاص و منحصر‎‌به‌فردی اشاره دارد که به‌صورت مستقل قابل شناسایی است. اما به شناسایی رابطه بین انتیتی‌ها اشاره دارد.LSI (Latent Semantic Indexing) روشی است که از تکنیک‌های ریاضی برای پیدا کردن روابط بین کلمات و مفاهیم در یک متن استفاده می‌کند. LSI هم به موتورهای جستجو کمک می‌کند که معنای نهفته در یک متن را درک کند.LSI به روابط مفاهیم اشاره دارد و انتیتی، خودِ آن مفهوم است. LSI به درک روابط بین کلمات کمک می‌کند و Entity به شناسایی موجودیت‌های خاص.

نسخه جدید وب به دنبال ایجاد دنیای دیجیتالی هوشمند و بدون محدودیت است. دنیای دیجیتالی که به شرکت­‌های فناوری و صفحات کامپیوتر و موبایل محدود نباشد. شما برای فعالیت در دنیای انفتی به مقداری رمزارز (مثل اتریوم، تزوس و سولانا) نیاز دارید. برای خرید رمزارزهای مختلف، می‌توانید از صرافی‌های معتبر بین‌المللی مانند Binance یا Coinbase یا صرافی‌های داخلی مانند نوبیتکس، والکس و تبدیل استفاده کنید. فراموش نکنید که که (Gas Fee) یا همان کارمزد تراکنش، بسته به ترافیک شبکه، بلاکچین میزبان، روزهای هفته و حتی ساعات شبانه روز، از چند سنت تا چند ده دلار، کاملا متغیر است. به طور کلی کارمزد شبکه نسبت به سال‌های قبل به شدت کاهش داشته و فعالیت در بستر بلاکچین در حال حاضر، هزینه گزافی نخواهد داشت.

به عبارت دیگر، یک NFT می ‌تواند در آنِ واحد فقط یک مالک داشته باشد و هیچ ‌کس نمی ‌تواند مالکیت آن را تغییر یا همان NFT را در بلاک چین قرار بدهد. با توجه به این نایاب بودن اثری که به عنوان NFT در نظر گرفته می شود، سازندگان یا صاحبان آن می توانند هر نرخی که خودشان می خواهند را روی دارایی شان بگذارند. سعی کنید وب‌سایت خود را بهینه سازی کنید تا با سرعت بالاتری بارگذاری شود. بلاکچین (Blockchain) یک زنجیره بلاک یا دفتر توزیع شده است که هر بلاک در این زنجیره، مسئول ذخیره‌سازی اطلاعات یا سابقه معاملات است. هر بلاک یک کد منحصر به فرد به نام هش را ذخیره می‌کند که برای تشخیص هرگونه فعالیت در بلاک چین ضروری است.

اگر از سایت‌های خارجی استفاده کنید هزینه‌ای که باید برای ساخت NFT و فروش آن پرداخت کنید دلاری است. ضمنا حتی اگر اثرتان را در سایت‌های ایرانی برای فروش NFT بگذارید هم با فروش آنها پول زیادی دست شما را نمی‌گیرد. با فروش NFT، دارایی های دیجیتال شما وارد بازار می شود، بنابراین باید امنیت آن ها را به دقت رعایت کنید. مهم ترین نکته این است که کیف پول دیجیتال خود را به درستی ایمن کنید. از رمز عبورهای قوی و دو مرحله ای برای محافظت از کیف پول استفاده کنید و کلمات بازیابی آن را در مکانی امن نگه دارید.

این بازار درکنار سهولت استفاده از خدمات، از نقطه ضعفی همچون تعداد بی‌شمار آیتم‌های بی‌ارزش رنج می‌برد، تاحدی‌ که بسیاری از باارزش‌ترین NFTهای آن بیشتر مواقع از نظرها مخفی می‌ماند. ازسوی دیگر Crypto.com همکاری تنگاتنگی با سلبریتی‌ها داشته و به انتشار NFTهایشان کمک و درآمد حاصله را مدیریت می‌کند. Crypto.com ازنظر طبقه‌بندی و نظمِ موضوعی در وضعیت بهتری نسبت به OpenSea قرار دارد. امکانات Crypto.com با محدودیت‌هایی نیز همراه است؛ کاربران برای استفاده از بازار NFTی این پلتفرم لازم است تا در سایت ثبت‌نام کرده و پس از احراز هویت درخواست خود را ارائه دهند. این پلتفرم با رشد بسیار مطلوبی روبه‌رو بود و حتی در زمینه‌ی فروش NFT نیز از حاضرین مهم بازار محسوب می‌شود. کیف‌پول غیرمتمرکز Crypto.com نه‌تنها از NFTهای مبتنی بر زنجیره‌ی Crypto.org پشتیبانی می‌کند، بلکه توکن‌های ERC721 و ERC1155 بلاک‌چین اتریوم را نیز می‌توان در آن ذخیره کرد.

چه هنرمند، نوازنده ، کلکسیونر، کارآفرین باشید و چه صاحب یک شرکت، می توانیدNFT تان را با استفاده از ابزار های ضرب قابل درک موجود در بازار های NFT بسازید. طراحی سایت NFT باعث حذف واسطه‌ها می‌شود و هنرمندان با تبدیل محصولات فیزیکی خود به دیجیتال مستقیما می‌توانند با مخاطبان خود در ارتباط باشند. در این مقاله نحوه طراحی سایت ان اف تی و ایجاد این نوع توکن را توضیح دادیم. اگر صاحب یک شرکت یا یک هنرمند خالق آثار هنری هستید ممکن است بخواهید برای فروش مستقیم دارایی‌های دیجیتال خود از NFT استفاده کنند. این دارایی‌ها می‌توانند محصولات هنری دیجیتالی یا محصولات و خدمات در بعضی برندها باشند.

به عنوان مثال، می‌توانید مقالات آموزشی در زمینه سئو بنویسید و در وب‌سایت خود منتشر کنید. این نوع توکن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند سمت و سوی برند شخصی خود را مستقیماً کنترل کنند و مخاطبان را با روش‌های پویا و تعاملی‌تری نسبت به روش‌های سنتی در برندسازی درگیر کنند. با این حال، به همان اندازه که این نوآوری هیجان انگیز است، چالش‌هایی نیز پیرامون آن وجود دارد که شرایط را تاحدودی پیچیده می‌کند. در این مقاله بیتفا به موضوع برندسازی شخصی با NFT می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که آیا واقعا این دارایی‌های دیجیتال می‌توانند افراد را در راستای ایجاد یک برند معتبر و زبان‌زد توانمند کنند یا خیر. NFTها به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین کاربردهای بلاکچین، به هنرمندان و خالقان محتوا فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ارائه کرده‌اند.

بعد از پیدا کردن کلمات کلیدی، باید از آن‌ها در محتوای خود استفاده کنید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می‌تواند باعث شود گوگل وب‌سایت شما را جریمه کند. برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای فروش NFT، نیاز به کیف پول دیجیتال دارید. به یکی از پلتفرم‌های کیف پول مثل MetaMask رفته آن را دانلود کنید و یک Wallet جدید بسازید. پس از انجام مراحل نصب یک پسورد امن ایجاد کنید و سپس از کیف پول دیجیتال استفاده کنید. خب برای فروش آثار هنری چه می‌توان کرد؟ اگر تعداد زیادی اثر هنری برای فروش با NFT دارید، با طراحی سایتNFT از پرداخت هزینه‌های دلاری و پورسانت به سایت‌ها در امان باشید.

تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوزمحفوظ است. وقتی برای اولین بار در موردNFT ها می شنوید، ممکن است به نظرتان ورود به این بازار خیلی پیچیده یا غیرممکن به نظر برسد. اما با تحقیقات کامل، پشتکار و خلاقیت ، دست یافتنی تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اما نگران نباشید، ما شما را با تمام اصول اولیه ای که باید بدانید و همین طور مراحل ایجاد NFT آشنا می کنیم. اگر به بازار نگاه کنید، می بینید کهNFT ها تنها در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته اند. به گزارش شرکتDappRadar ، تجارت NFT از 100 میلیون دلار در سال 2020 به رقم باورنکردنی 22 میلیارد دلار در سال 2021 رسید.

این بدان معناست که باید به طور کامل درک کنیم کاربر با جستجوی یک عبارت خاص، چه چیزی را انتظار دارد. هنگامی که محتوای شما با نیازها و خواسته‌های مخاطب همسو باشد، احتمال موفقیت آن در موتورهای جستجو به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. NFT یا توکن های غیرقابل معاوضه، یک دسته خاص از توکن های دیجیتال هستند که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین ایجاد می شوند. اصلی ترین ویژگی این توکن ها، یکتایی و غیرقابل معاوضه بودن آن ها است. به عبارت دیگر، هر NFT به صورت منحصر به فردی برای یک شیء دیجیتال مشخص ایجاد می شود و نمی توان آن را با اشیاء دیگر معاوضه کرد. این قابلیت نه تنها به هنرمندان امکان ارائه و فروش آثارشان را می دهد بلکه به ارزش گذاری منحصر به فرد این محتوا ها نیز کمک می کند.

این نوع NFT به افراد کارآفرین اجازه می‌دهد تا پیام‌ها، مشاوره‌ها یا جلسات راهنمایی شخصی را به هولدرهای خود ارائه کنند. این NFTها به ویژه برای برندهای شخصی در صنایعی مانند مربیگری، آموزش و مشاوره ارزشمند هستند. به عنوان مثال، یک مربی کسب‌وکار می‌تواند NFT‌هایی ایجاد کند که به دارندگان اجازه می‌دهد یک سری جلسه مشاوره‌ تجاری داشته باشند و نقشه راه را برای گسترش بیزنس خود دریافت کنند. این روش برندسازی شخصی با nftها به ایجاد ارتباط عمیق‌تر و شخصی‌تر با جامعه کاربران کمک می‌کنند و تعاملات را بهبود می‌بخشند. بله، هوش مصنوعی می‌تواند محتوایی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو تولید کند. با این حال، باید محتوا را پس از تولید ویرایش و بازبینی کنید تا از کیفیت و دقت آن اطمینان حاصل کنید.

در ادامه‌ی این مقاله به ‌بررسی طرحی خواهیم پرداخت که می‌تواند شانس موفقیت پروژه‌های NFT شما را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. یکی دیگر از پیش‌نیازهای لازم برای شروع استفاده از SuperRare تکمیل پروفایل هنری است. در این بازار نیز همانند KnownOrigin نباید توکن خود را در سایر پلتفرم‌ها فهرست کرده با‌شید. جهت استفاده از این بازار تنها کافی‌ست کیف‌پول دلخواه خود را با آن همگام‌سازی کرده و منتظر بمانید تا اطلاعات حساب‌ شما به‌روزرسانی شود. این فرآیند بسیار ساده است و درحال‌حاضر از ۱۳ نوع کیف‌پول ازقبیل متامسک، Coinbase، Wallet Connet و Formatic پشتیبانی می‌کند.

ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی و پیگیری بازخورد ها بعد از فروش، به بهبود کیفیت و ارتقاء تجربه خرید کمک می کند. به منظور ایجاد سیستم پشتیبانی قوی می توانید از دوره آموزش پرایس اکشن آکادمی هاشمی استفاده کنید. پس از خرید، توکن ها را از کیف پول بازار به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. در سال 1395 اهداف بلند مدت و استراتژی کوین ایران تدوین گردید و بر این اساس راهبری وب سایت و تحریریه به تیمی از افراد متخصص و فعال در این حیطه و هماهنگ با تیم مدیریتی واگذار شد. اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت دارید نیز توجه به‌ نکات ابتدایی همچون لینک‌ها، عناوین، تگ‌های h1 و h2 و چیدمان مناسب کلیدواژه در متن، اهمیت بالایی داشته و سئوی مناسبی برای NFT شما به‌ارمغان می‌آورند.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/