بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای ایران2023-04-15

بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزه‌های مختلف وبسایت خبری گیتی

یعنی درصورتی‌که تایم ویدئوهای شما بالای ۱۰ دقیقه باشد، برای یک کاربر اینستاگرامی پست شما یک محتوای حوصله سر بر لقب خواهد گرفت. در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد. آرین با معرفی کنسول‌های بازی مختلف و گیم‌هایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم می‌کند. او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابل‌قبول رسیده است.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند. همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد.

    {
  • یکی از نقاط مثبت روایت‌های گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش می‌شود و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.
  • |}
  • هدی رستمی بیش از 400 هزار دنبال کننده داشته و بیش از یک هزار تصویر از مقصدهای گردشگری داخلی و بین المللی که دیدن کرده در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
  • {
  • «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستوران‌گردی فعالیت دارد و تجربه‌های خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد.
  • |}
  • با توجه به رشد روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، پیش‌بینی می‌شود که در آینده، این بلاگرها نقش بیشتری در بازاریابی و تبلیغات ایفا کنند.
  • ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می ‌باشد.
  • {
  • برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
  • |}

بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکس‌ها و فیلم‌هایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. برای موفقیت، شناختن رقبا و تجزیه و تحلیل محتوای آن‌ها بسیار مهم است. با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید. برای آن‌که اینفلوئنسر گردشگری یا توریسم بلاگر شوید، با همین گوشی موبایل خود شروع کنید. جواد قارایی از اینفلوئنسرهای جدید گردشگری ایران، با بیش از ۸۰۰ عکس و ویدیو از ۳۱ استان کشور، نکاتی ژرف و شگرف برای عاشقان طبیعت دلپذیر و دوست‌داشتنی ۳۱ استان کشور دارد. جواد قارایی در اینستاگرامش، پاسخ‌گوی پرسش‌های مخاطبانشان در گشت و گذارهایی که به نقاط مختلف کشور می‌کند نیز هست و این نقطه قوت فعالیت اینستاگرامی آقا جواد است.

فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستوران‌گردی فعالیت دارد و تجربه‌های خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد.

تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند. وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید.

{
  • محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است.
  • {
  • این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد.
  • |}{
  • برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند.
  • |}
  • بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود.
  • حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود.
  • {
  • در این مقاله، می‌خواهیم به نگاهی گسترده به انواع بلاگران در ایران بپردازیم و نقش‌های گوناگون آن‌ها در ارتقاء محتوای فارسی در فضای مجازی را مورد بررسی قرار دهیم.
  • |}
|}

رسانه‌های گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زده‌اند. گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند. شمال کشور به‌عنوان مقصد محبوب طبیعت‌گردان و ماجراجویان، بازاری فوق‌العاده برای فروش لوازم ورزشی و کمپینگ مانند چادر، تجهیزات کوهنوردی و کوله‌پشتی است. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعت‌گردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. تفریحات آبی مثل قایق‌سواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی می‌توانند از طریق پیج‌ها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر می‌شود.

از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. به یاد داشته باشید که موفقیت در دنیای بلاگری نیازمند زمان و تلاش زیادی است و ممکن است نیاز به صبر و شکیبایی داشته باشد. اما با توجه به تخصص، ارتقاء مداوم محتوا، و برنامه‌ریزی به مدت طولانی، می‌توانید به یک بلاگر موفق در ایران تبدیل شوید.

او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوق‌العاده خاصی دارد؛ به شکلی که می‌تواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند. اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است.

«مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند. بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذت‌های زندگی شخصی می‌پردازند.

او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. از بلاگرهای اقتصادی می‌توان به اکو احسان، رمزعلی، محمد هلاکوئی و امیر حسین نام آور اشاره کرد.

او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد. او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند. اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاه‌های دکوراسیون کاربردی و مفید است.

او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود.

عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند.

اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. به همین خاطر است که او همواره سعی می‌ کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند.

بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند.

نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمی‌دهند. البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش‌ ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت‌ های شرط‌ بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش‌ های مردمی دستگیر شده است. البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می‌ باشد.

{
    {
  • او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند.
  • |}
  • در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامه‌نویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشته‌اند.
  • {
  • یکی از بهترین و تخصصی‌ترین پیج‌های حوزه تکنولوژی در اینستاگرام؛ متعلق به مهدی شجاری با نام تجاری موبونیوز است.
  • |}{
  • با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد.
  • |}
  • سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمت‌وسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود.
  • همه علاقمندان به بلاگری میتوانند از تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاکرام و یا روبیکا فعالیت خود را آغاز کنند.
|}

بلاگرهای ورزشی عاشقان و علاقه‌مندان به ورزش هستند که تجربیات و اطلاعات مرتبط با دنیای ورزش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها ممکن است درباره تکنیک‌ها، تمرینات، تاکتیک‌ها و حتی تجربیات شخصی در زمینه ورزشی نوشته و ویدیوهایی تولید کنند. بلاگران ورزشی می‌توانند به مخاطبان خود انگیزه دهنده باشند و آن‌ها را به فعالیت و ورزش تشویق کنند.

بلاگر های معروف ایرانی را بشناسید

ایجاد محتواهایی که در یک حوزه خاص منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطبان باشند، می‌تواند شما را از دیگران متمایز کند. بهارک قربانی برنامه سفرهایش را استوری کرده تا مخاطبانش بدانند او در ماه های آینده به کدام نقاط سفر می‌کند. استوری‌هایش ما را با مقصدهای گردشگری دیدنی از سریلانکا تا هندوستان آشنا می‌کند. در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامه‌نویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشته‌اند.

شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد. یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبال‌کننده زیادتری داشته باشد بلاگر می‌گویند. سمیرابلاگر خانوادگی با بیش از ۷۴ هزار فالوور است و محتوای خود را به تجربیات خانوادگی و زندگی روزمره اختصاص داده است. تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی می‌کند. رشت شکمو«رشت شکمو»، با بیش از ۱۰۳ هزار فالوور، محتوایی سرگرم‌کننده و طنزآمیز درباره غذاها و رستوران‌ها تولید می‌کند. مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.

او در زمینه مدیریت جهانگردی تحصیل کرده و یک کوهنورد و بیابان‌گرد و جنگل‌نورد حرفه‌ای است. شما می‌توانید با خرید بلیط پرواز از جاذبه‌هایی که در مستندها معرفی می‌شود دیدن کنید. سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب می‌شود. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عام‌تر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند.

با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است. بلاگرها در تمام کشورهای دنیا هستند و در ایران نیز تعدادشان رو به افزایش است. اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند.

برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. به عنوان مثال دنیا جهانبخت مدل ایرانی که برای حفظ فالوورهایش همیشه مجبور است جنجال و شایعه‌ای جدید بسازد. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای شایعه سازی و صدمه رساندن به زندگی شخصیتان اقدام به خرید فالوور واقعی کنید. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.

امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند. این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روش‌های مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت. بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند. آن‌ها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روند‌ها در زمینه مورد علاقه خود می‌پردازند. بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینه‌های خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک می‌کنند.

لیست بلاگر های معروف ایرانی

بنیامین رضایی، صدها پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته تا شما را با گوشه‌هایی از زیبایی‌های مناطق ایران زمین و بخشی از جهانگردی‌هایش آشنا کند. بنیامین رضایی در سفر تابستانی به یکی از شهرهای آلمان، برای خودش نامه‌ای نوشته و از آرزوهایش می‌گوید. سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود. پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است.

فاطمه تیموری که در اینستاگرام با نام کاربری خودفاطی فعالیت می‌کند، یکی از بهترین بلاگرهای اصفهانی است که محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه‌های زندگی روزمره و طنز اجتماعی ارائه می‌دهد. او با بیش از۳.۴ میلیون فالوور، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان اصفهانی و سراسر ایران پیدا کند. پیج خودفاطی به دلیل ارتباط مستقیم و صمیمانه با مخاطبانش و تولید محتوای کاربردی، موفق به جذب تعاملات بالا مانند لایک‌های فراوان و کامنت‌های مثبت شده است. فاطمه تیموری در میان اینفلوئنسرهای اصفهانی به‌عنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود که رضایت بالای کاربرانش، موجب گسترش روزافزون محبوبیت او در شبکه‌های اجتماعی شده است. در دنیای امروز، شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات تبدیل شده‌اند. یکی از پدیده‌های جالب این فضا، ظهور بلاگرها و اینفلوئنسرهاست که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار می‌باشید، می‌توانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از بلاگرهای فعال در زمینه گردشگری و سفر می‌توان به  سفراینجا و مملیکا اشاره کرد.

سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند.

{

لیست بلاگرهای شمالی برای تبلیغات

|}

سمانه قائدی درباره مکان‌های اقامتی هم که تجربه کرده، نظر می‌دهد و به نوعی HOTEL REVIEWER هم محسوب می‌شود. سایت سمانه در نشانی MAPGARD.com امکان خرید بعضی از محصولات مربوط به برند وی را نیز فراهم کرده است. اما ازآنجایی‌که ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشن‌گرافیک آشنا شد. ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلم‌های آموزشی به‌طورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد.

این کار به شما کمک می‌کند تا جمعیت مخاطبانتان را افزایش دهید و به عنوان منبعی معتبر در حوزه‌ی خود شناخته شوید. مینا طاهر از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران حدود 100 هزار دنبال کننده دارد. او سفرهایی به ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ماداگاسکار داشته و تصاویری دیدنی از جهانگرد‌ی‌های خود به اشتراک می‌گذارد که خالی از لطف نیست. این کرگدن نارنجی دنیای گردشگری ایران، سفرهای زیادی داشته و بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد. سفرنامه‌هایش را در سایت ORANGERHINO.IR نیز به اشتراک گذاشته و نکات زیادی از گردشگری سلامت تا ایمنی در سفر نیز ارائه کرده است.

    {
  • همچنین، به تبدیل شدن به یک بلاگر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز امکان‌پذیر است و این راهکارها می‌توانند افراد را در راه رسیدن به هدفشان یاری دهند.
  • |}{
  • از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینه‌تر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید.
  • |}{
  • مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است.
  • |}
  • بلاگری در اینستاگرام عمر زیادی ندارد ولی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته شده است.
  • محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند.
  • او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاه‌ها و کافه‌های خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار می‌آید.

برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند. بلاگر بودن به نظر ممکن است به نخبگانی که در یک حوزه خاص تخصص دارند محدود شده باشد، اما در واقعیت این مفهوم گسترده‌تر از آن است. همچنین، به تبدیل شدن به یک بلاگر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز امکان‌پذیر است و این راهکارها می‌توانند افراد را در راه رسیدن به هدفشان یاری دهند. اینستاگرامش با نام سمانه پولو شناخته می‌شود و بیش از 1 هزار تصویر از ایرانگردی و جهانگردی‌هایش به اشتراک گذاشته که دیدنی بوده و مخاطب را با دنیای دیدنی سمانه آشنا می‌کند.

«مرمر یعقوبی» با اشتراک‌گذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده است. برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد می‌توانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید می‌کند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. الناز گلرخ را باید یکی از جنجالی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست.

او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید.

بلاگری در اینستاگرام عمر زیادی ندارد ولی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته شده است. در حال حاضر بلاگرهای زیادی در اینستاگرام در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و خیلی خوب توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید. تلاش کنید تا محتوای بیشتری ایجاد کنید و مطالب جامع‌تری ارائه دهید.

  • خلاصه این پرسه زن جوان را که از زوریخ سوئیس تا غار قلعه کرد را طی کرده، در اینستاگرامش دنبال کنید.
  • به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد.
  • او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است.
  • {
  • تفریحات آبی مثل قایق‌سواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی می‌توانند از طریق پیج‌ها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند.
  • |}{
  • آموزش‌های او برای آرایش‌‌های معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند.
  • |}{
  • از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد.
  • |}

به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلی‌فر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. شادی گنجی عاشق پوشش اقوام ایرانی است و هر سرزمینی که می‌رود، تلاش می‌کند تا لباس بانوان آن خطه را بر تن کند. نوع ادبیات نوشتاری خاصی که بنیامین در روایت‌های گردشگری خود به سراسر جهان دارد، در جذب مخاطب بی تاثیر نیست. یکی از نقاط مثبت روایت‌های گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش می‌شود و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.

{
  • به عنوان مثال برخی از بلاگرها دوره‌های رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ می‌کنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرم‌ها و مواد آرایشی را تبلیغ می‌کنند.
  • {
  • «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است.
  • |}
  • این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر می‌گیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر می‌کشند.
  • {
  • «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه می‌کند.
  • |}
  • او را با برنامه فم تریپ می‌شناسیم که شماری از مطرح‌ترین اینفلوئنسرهای جهان با حضور وی به ایران آمدند و مقصدهای گردشگری مختلف کشور را به اطلاع میلیون‌ها مخاطب خود رساندند.
  • {
  • در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند.
  • |}
|}

چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.

این نوع از بلاگرها مرتب در حال خنداندن افراد هستند و به تحلیل موضوعی می پردازند و کارشان قرار دادن مطالبی است که باعث شوخی و طنز پردازی هر چه بیشتر در جهت شاد کردن روحیه مخاطبین شود. البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی می‌کنند. این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

نوازنده ساز است و با گروه موسیقی دال بند و علیرضا قربانی سابقه همکاری دارد. هدی رستمی بیش از 400 هزار دنبال کننده داشته و بیش از یک هزار تصویر از مقصدهای گردشگری داخلی و بین المللی که دیدن کرده در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد. پیج اینستاگرامی این بلاگر لایف استایل به آدرس Everything.about.sis است. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد.

مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است.

برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند.

محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار می‌رود. غزاله محمدی«غزاله محمدی»، بلاگر آشپزی گیلانی، با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور به آموزش و نمایش دستورهای غذایی سنتی و محلی می‌پردازد. محتوای حرفه‌ای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است. این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویه‌های خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
معروفترین بلاگرها در هر شهر