دیجیتال مارکتینگ [digital Marketing] چی نیست؟

اگر صاحب کسب و کار هستید، به ازای هر فروش بخشی از سود خودتان را به بازاریاب وابسته پرداخت میکنید. دقت داشته باشید، تمام این مراحل به چشماندازی که دیجیتال مارکتر تعیین میکند وابسته است. اتریبیوشن به شما کمک میکند تا تصمیم بهتری درباره بخشهایی از تجارتتان که نیاز به توجه بیشتر دارد، بگیرید و به بهبود چرخه فروش توجه کنید. مدل چرخه در دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در این موارد با خودتان صادق باشید : اهدافتان از حضور در شبکه های اجتماعی چیست؟ ر: لینک صفحات اجتماعی خودتان را در وب سایت تان قرار دهید. در سخنرانی هایتان خودتان را تبلیغ کنید و از دیگران بخواهید تا از صفحات اجتماعی شما بازدید کنند و پیام های شما را لایک کنند و به دیگران معرفی کنند. از اوایل سال 2010 بود که افراد با موبایل به جستجو در وب پرداختند. این تبلیغات میتوانند بسیار در کمپین دیجیتال مارکتینگ موثر باشند، زیرا بر داده های جمع آوری شده از رفتارهای آنلاین افراد تکیه میکنند. یکی دیگر از اصولی که از دید بسیاری افراد ممکن است پنهان بماند این است که در بازاریابی دیجیتال اصولی و موفق نمیتوان ره صد ساله را یک شب رفت.

از سوی دیگر برای حفظ مشریان باید یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات تماس آن ها داشته باشید در صورت بسته شدن هریک از کانال هاآن ها را از دست ندهید. یکی دیگر از تفاوتهای این دو مدل بازاریابی، تنوع و تفاوت کانالهای توزیع محتواست که در بین فضای آفلاین و آنلاین متفاوت است.

این ارتباط می تواند از طریق ثبت نام در فرم، عضویت در کانال تلگرام، دنبال کردن در صفحه اینستاگرام، چت آنلاین و … به عبارت دیگر، به برند خود، صفاتی انسانی میدهید و شهرت بیشتری از این طریق کسب خواهید کرد. بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا از طریق محتوا به هدف بازاریابی خود دست پیدا کنید. باید بدانید که هدف فعالیت در تمام شبکه های اجتماعی، هدایت کاربر به سایت است؛ همچنین باید کار با ابزارهای آنالیز و تحلیل را بلد باشید تا بتوانید در کمپین های تبلیغاتی، معرفی محصول جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید