دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) در دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ آیا میدانید دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در واقع همانطور که مشخص است تبلیغات اینترنتی یکی از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ می باشد. اما در بازاریابی سنتی عملا امکان دریافت گزارش از نتیجه و پیشرفت کارها در لحظه نا ممکن است و اصولا جمع آوری اطلاعات برای تحلیل کردن، علاوه بر زمان بر بودن کار مشکلی نیز می باشد.

ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها: متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمیدهد. گرایش به شبکههای اجتماعی و اینترنت: انفجار شبکههای اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. به این صورت که از طریق تولید محتوای جذاب با توجه به پرسش های ذهنی و دغدغه های مخاطب و پاسخ دادن به آن ها او را تشویق به دنبال کردن سایت دیجیتال مارکتینگ و خرید محصول یا سایر خدمات میکنیم.

مطمئنا وبسایت شما در دسکتاپ زیبا به نظر میرسد، اما چک کردن آن در تلفن همراه غیرممکن باشد، درصد قابل توجهی از ترافیک وب خود را از دست میدهید. تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن: همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرفکنندگان تمرکز کرده است. این کانالها در دورهای بسیار موفق بودهاند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.

استندهای دیجیتالی تعاملی: با گسترش تکنولوژی ، روش های نوینی برای استفاده از فضاهای فیزیکی پدید آمده که می توان از آنها به عنوان ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده به شرط آنکه اصول و اهداف دیجیتال مارکتینگ مانند میزان و درصد تعامل و قابلیت اندازه گیری و تحلیل در آنها استفاده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید