دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات در اینستاگرام – استودیو مانی

آن قدر اطلاعات به جا مانده از مشتریان در رسانههای دیجیتال زیاد شده که تحلیل “یک” نفر هم احتیاج به یک بررسی روانشناسانه و جامعهشناسانه دارد! وقت از کمند درباره همتیمیهایش میپرسیم مثل همیشه با خوشرویی پاسخ میدهد: «قطعا تخصص و تجربه همتیمیهایم (که صحبت با هر کدامشان برایم سرشار از یادگیری است) و ترکیب آنها کنار هم یک تیم قوی ایجاد کرده؛ من به اینکه در کنار آنها کار میکنم افتخار میکنم. در واقع، طبق تحقیقات جهانی، استفاده “ثابت” از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی باید قادر باشید محتواهای جذابی تولید کنید و آن را در فضای اینترنت منتشر کنید تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند. به همین دلیل نقش راهبرد بازاریابی شما این است که از طریق وبسایت و مجاری دیجیتال پشتیبانی، مشتریان را جذب فروشندگانتان کنید. روابت عمومی (PR) آنلاین: روابط عمومی آنلاین عبارت است از تضمین پوشش آنلاین کسبشده با نشریات دیجیتال، بلاگها و سایر وبسایتهای محتوا-محور. بازاریابی ربایشی: این نوع بازاریابی به رویکرد کاملی اشاره دارد که برای جذب، تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل، بهدامانداختن و تأمین رضایت مشتریان با استفاده از محتوای آنلاین اتخاذ میشود.

ارسال حجم بالای ایمیل به دیگران بدون اینکه درخواستی از شما جهت دریافت ایمیل داشته باشند دیجیتال مارکتینگ نیست و باعث آزار دیگران میشود. مشکل این است که شما اصلا نمیدانید چه تعدادی بروشور شما را باز کرده و خوانده و چه تعداد آن را بدون اینکه باز کنند، داخل سطل آشغال انداختهاند. با بازاریابی آفلاین، به دشواری میتوان گفت مردم قبل از تعامل با فروشنده یا خرید محصول، با برند شما چه ارتباطی برقرار میکنند. منظور از Message همان چیزی است که قرار است به بازار هدف بگویید.

برای من دیجیتال مارکتینگ استفاده از رسانههای دیجیتال و ابزارهای پولی و رایگان بهمنظور تحت تاثیر قرار دادن کاربران است. بازاریابی شبکهی اجتماعی: عبارت است از ترویج برند و محتوای خود در مجاری شبکهی اجتماعی ؛ بهمنظور افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک وبسایت یا هدایت مشتری به سمت کسبوکارتان.

دیدگاهتان را بنویسید