بازاریابی در یوتیوب با ترندهای اساسی سال 2022 – فرصت امروز

دلیل این امر نیز جذابیت بصری تیک تاک به همراه ایده حیرت انگیزش برای بارگذاری ویدئوهای کوتاه است. اگر شما در یوتیوب فعالیت دارید، شاید داستان سرایی در قالب ویدئو نیز ایده جذابی برای تان باشد. اگر شما هم به دنبال استفاده از ترندهای بازاریابی در یوتیوب هستید، یکی از ساده ترین راهکارها الگوبرداری از تولیدکنندگان موفق و بزرگ محتوا در این فضاست.

این نشان میدهد در ترندهای آینده هم ردپای این چنین طراحیهایی را خواهیم دید. یادتان باشد استفاده بیش از اندازه از بخش موردنظر در عمل فرصتی به کاربران برای تماشای تمام محتوای تان را نمی دهد. بنابراین هیچ مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار نمی گیرد.

این امر جذابیت همکاری و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. چنین وضعیتی به خوبی اهمیت ترندها در تولید محتوا را نشان می دهد. این امر حتی در برخی از موارد برای چنین کانال هایی درآمد بالایی نیز به همراه دارد. نکته جالب اینکه چنین گروهی از افراد هیچ کار عجیب یا غیرعادی انجام نداده اند. نکته مهم اینکه اسم شما نیز باید در فرآیند تولید یا طراحی محصول موردنظر درج شده باشد. درست به همین خاطر شمار کانال ها و ویدئوهای جذاب در این پلتفرم در طول سال های اخیر رشد بسیار قابل ملاحظه ای داشته است.

گردنبند طلای حروف و پلاک اسم در سال گذشته 36 درصد فروش بیشتر داشته است (طبق آمار اعلام شده توسط پلتفرم خرید جهانی Lyst). مدل طلای جدید دیگری که پیشنهاد میکنیم برای سال آینده مد نظر داشته باشید، پلاکهای اسم است. در پلتفرم خرید جهانی Lyst اخیرا آمار جدیدی منتشر شده که نشان میدهد میزان تقاضا برای جواهراتی با نماد ماهها و صور فلکی افزایش چشمگیری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید